قوانین ارسال

قوانین ارسال

در حال حاضر امکان ارسال کالا به تمامی شهرهای ایران از طریق پست پیشتاز و سرویسهای مشابه مهیا شده است، در شهر تهران علاوه بر سرویسهای پستی امکان ارسال از طریق پیک نیز وجود دارد، به این ترتیب که در بخش تسویه حساب اگر شهر خود را "تهران" انتخاب کرده باشید بین ارسال از طریق پست، ارسال با پیک (بصورت پس کرایه) و یا تحویل حضوری (با هماهنگی قبلی) میتوانید گزینه مورد نظرتان را انتخاب نمایید، اگر مقصد شما شهری بجز تهران باشد در حال حاضر فقط ارسال از طریق پست (و سرویسهای مشابه) قابل انتخاب است. در صورتی که در خارج از ایران ساکن هستید لطفا برای ارتباط و راهنمایی پیرامون ثبت سفارش از اطلاعات موجود در صفحه "تماس با ما" استفاده نمایید.

در سفارشهایی که ارسالشان با سرویسهای پستی انجام میشوند این نکات را مد نظر داشته باشید:

– هزینه ارسال از طریق پست و سرویسهای مشابه در بخش تسویه حساب بصورت نرخ ثابت محاسبه و در سبد خرید بصورت مجزا منظور میشود و پرداخت هزینه آن همراه با کالای خریداری شده انجام میگیرد. پس از ارسال، کد رهگیری بسته از طرف سرویسهای پستی و یا از طرف فروشگاه به کاربر اطلاع داده میشود.

– در ارسالهای با سرویسهای پستی در صورت عدم دریافت سفارش از طرف خریدار و در نهایت برگشت خوردن بسته از طرف سرویس پستی هزینه ارسال مجدد آن بعهده خریدار است.

– در سفارشهایی که با سرویسهای پستی انجام میشوند در صورتی که هزینه بسته بندی و ارسال از هزینه ثابت در سایت بیشتر باشد و منجر به پرداخت مبلغ بیشتری شود، مابقی هزینه جهت پرداخت به خریدار اطلاع داده میشود.

در سفارشهایی که ارسالشان با سرویسهای پیک انجام میشوند به این نکات توجه داشته باشید:

– در سفارشهای مربوط به شهر تهران اگر گزینه ارسال با پیک را انتخاب کرده اید هزینه ارسال بصورت پس کرایه خواهد بود و مبلغ مربوطه در محل به خود پیک پرداخت میگردد، که با توجه به آدرس متفاوت است و در بخش تسویه حساب فقط هزینه کالای خریداری شده محاسبه میگردد. در ارسالهایی که با پیک انجام میشود، پیش از ارسال با خریدار جهت هماهنگی تماس گرفته میشود و در حین ارسال اطلاعات رهگیری نیز در صورت امکان برای کاربر ارسال خواهد شد.

– در ارسالهای با پیک بمنظور دریافت کالا سفارش دهنده موظف است در زمان و مکان هماهنگ شده حضور داشته باشد، در غیر این صورت علاوه بر هزینه ارسال، هزینه برگشت و ارسال مجدد نیز بر عهده خریدار میباشد.

در صورتی که امکان ثبت سفارش از سایت برای شما وجود نداشته باشد میتوانید برای خرید از طریق حسابهای ما در شبکه های اجتماعی و یا تماس تلفنی اقدام نمایید. اطلاعات مذکور در صفحه "تماس با ما" در دسترس قرار دارد. در پایان هم سپاسگزار خواهیم بود جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سفارش گذاری و استفاده از سایت مطالب صفحات "ضوابط و قوانین"، "سوالات متداول" و "قوانین ارجاع" را نیز مطالعه نمایید و در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید با ما در ارتباط باشید.